Chì duverebbe esse attentu à u mantenimentu di led flood light?

U mantenimentu unscheduled pò aumentà assai a vita di serviziuProiettori LED.À chì fate attenzione ?Uled flood lightfurnisce una grande cunvenzione à a nostra vita, è à u stessu tempu, se vulemu chì a so funzione sia mantenuta, u mantenimentu hè necessariu.Allora chì deve esse attentu à u prucessu di mantenimentu?

1. Quandu a fonte di luce hè guastatu, spegne u putere in u tempu, è poi rimpiazzà, per evitari chì a fonte di luce ùn pò micca esse principiata è i cumpunenti elettrici, cum'è u ballast, seranu in un statu anormali per un bellu pezzu.U mudellu, a specificazione, a dimensione è a prestazione di a fonte di luce, i pezzi è i cumpunenti elettrici dopu a riparazione è a sostituzione sò esattamente uguali à a fonte di luce, i pezzi è i cumpunenti elettrici prima di a riparazione è a sostituzione.

6c2bb17a685ce1a6def3f755ca9eca6

2. Se ci hè l'acqua in a cavità di u lampu di u lampu utilizatu in un ambiente umitu, deve esse sguassatu in u tempu, è a parte di sigillatura deve esse rimpiazzata per assicurà a prestazione protettiva di a cunchiglia.

矩形 2

3. Verificate s'ellu i pezzi trasparenti sò stati affettati da l'uggetti straneri, s'ellu a reta protettiva hè solta, desoldering, currusioni, etc.. Sè cusì, cessate di utilizà è riparà è rimpiazzate in u tempu.

 


Tempu di Postu: Nov-10-2021