A diffarenza trà i lampi di strada solare è i lampi di strada tradiziunali

I luci di strada solari sò alimentati da cellule solari di siliciu cristallino, batterie sigillate senza mantenimentu (batterie coloidali) per almacenà energia elettrica, lampade LED ultra-brillanti cum'è fonti di luce, è cuntrullati da cuntrolli intelligenti di carica è scarica per rimpiazzà l'energia publica tradiziunale. illuminazione.luce di strada.Ùn ci hè bisognu di mette cavi, senza alimentazione AC, senza bollette d'electricità;alimentazione DC, cuntrollu fotosensibile;bona stabilità, longa vita, alta efficienza luminosa, facilità d'installazione è mantenimentu, altu rendiment di sicurezza, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente, vantaghji ecunomichi è pratichi.Pò esse largamente utilizatu in strade principali è secundarie urbane, cumunità, fabbriche, attrazioni turistiche, parcheggi è altri lochi.

U sistema di luci di strada solare pò esse stallatu per assicurà u funziunamentu normale in tempu di pioggia per più di 8-15 ghjorni!U so sistema hè custituitu di pannelli solari, pali di luce, teste di lampade LED, controller di lampade solari, batterie (cumprese incubatori di batterie) è case di lampa, etc. cumposti da parechje parte.

1.High efficienza luminosa, bassu cunsumu d'energia, longa vita serviziu è bassa temperatura di travagliu.

asfsd

2.Strong sicurità è reliability

casdcs

3.Fast vitezza reazzione, taglia unità picculu, verde è prutezzione di l 'ambienti.

cdscfsd

4.Sutta a stessa luminosità, u cunsumu di energia hè una decima di quella di lampade incandescenti è un terzu di quella di lampade fluoriscenti, mentre chì a vita hè 50 volte quella di lampade incandescente è 20 volte quella di lampade fluorescenti.A quarta generazione di prudutti d'illuminazione.

cdssf

5.L'avventu di una sola LED d'alta putenza hè un bonu pruduttu per u campu di l'applicazioni LED per ghjunghje à e fonti d'illuminazione d'alta efficienza per l'illuminazione di u mercatu.Serà unu di i più grandi invenzioni di l'umanità dopu chì Edison hà inventatu a lampada incandescente.

Features

1.Risparmio energeticu: Fornite energia elettrica da a cunversione fotoelettrica solare, chì hè inexhaustible è inexhaustible.

2.Prutezzione ambientale: nisuna contaminazione, nè rumore, nè radiazione.Sicurezza: senza accidenti cum'è scossa elettrica, focu, etc.

3.Convenienza: A stallazione hè simplice, ùn hè micca bisognu di cablare o scavà a terra per a custruzzione, è ùn ci hè micca preoccupazione per l'interruzioni di energia.

4.Longa vita di serviziu: U pruduttu hà cuntenutu di alta tecnulugia, u sistema di cuntrollu è l'accessori sò tutti i marchi internaziunali, u disignu intelligente è a qualità affidativa.

5.Altu gradu: i prudutti high-tech, energia verde, l 'unità utilizatori attaches grande impurtanza à a scienza è a tecnulugia, migliuramentu image verde, è migliurà gradu.

6.Meno investimentu: l'investimentu di una volta hè equivalente à l'investimentu di corrente alternante (u tutale di l'investimentu di corrente alternata hè da substazione, alimentazione elettrica, scatula di cuntrollu, cable, ingegneria, etc.), investimentu una volta, usu à longu andà.


Tempu di Postu: Feb-25-2022