Comu sceglie i prudutti LED esterni

Cù u migliuramentu cuntinuu di l'efficienza di l'illuminazione LED è u sviluppu cuntinuu di i prudutti LED, l'illuminazione urbana di u mo paese hà entratu cumplettamente in l'era di l'illuminazione LED.A tecnulugia di illuminazione LED ghjoca un rolu sempre più impurtante in l'illuminazione di u paisaghju urbanu.À u listessu tempu, questu significa ancu chì i lampi esterni anu esigenze più altu è più altu.

I lampade led per esterni sò risparmiu d'energia, alta efficienza luminosa, bon rendiment, longa vita è bassi costi di mantenimentu.I lampi generalmente usati includenu: luci d'inundazione, lavapiatti, luci lineari, luci sotterranee, luci di gradini, luci di finestra, luci di giardinu, etc. Quandu sceglite l'apparecchi di illuminazione esterna, i cunsiderazioni generale sò i seguenti:

1.Safety issues: L'edifizii di u prughjettu, in particulare i palazzi antichi, sò principalmente fatti di legnu.A struttura di lignu stessu hè inflamable.Quandu ci hè un puntu di ignizione in u situ, hè faciule per esse ignitu.Per quessa, quandu facia prughjetti di illuminazione, U gradu flame retardant di u lampu deve esse cunsideratu.U più altu u gradu di ignifuga, u più altu hè a sicurità.

12313 (1)2.Gradu Anti-UV: U gradu Anti-UV hè simplicemente a capacità di u pruduttu per resiste à l'invechjamentu è u giallu.L'influenza principale hè: raghji ultraviolet.Se a cunchiglia di lampade cambia gialla, affettarà l'effettu di esecuzione di a lampada nantu à u prugettu.L'efficienza luminosa scenderà linearmente.U più altu u livellu di resistenza UV, u menu prubabile di invechje, deformazione è cracking, è più forte hè a resistenza di gialli.

12313 (2)

3. Nebbia anti-sali: mare, zoni caldi è umidi, a nebbia salina corrode seriamente i lampi, propensu à a reazione di corrosione elettrochimica è dannu i lampi.

4. Impermeabile: Per i lampi esterni, un prublema fatale hè impermeable.Questu hè un altru fattore chjave ligatu à a vita è a stabilità di a lampada.In particulare in i prughjetti di l'illuminazione di u paisaghju, a stabilità di u pruduttu hè u primu, à volte ancu più impurtante di l'indici di resa di culore è l'efficienza luminosa, perchè u costu di mantenimentu di u prughjettu di l'illuminazione di u paisaghju hè assai altu.

12313 (3)


Tempu di Postu: Dec-13-2021