U rendiment di luci led d'alta putenza

Cridemu chì tutti sò familiarizati cù luci led, è ponu esse spessu usati in a vita di ogni ghjornu.Chì sò e caratteristiche di e luci LED d'alta putenza?

1. Longa vita di serviziu: luci led d'alta putenza anu una vita di serviziu di più di 50 000 ore.

2. Risparmiu d'energia: più di 80% di risparmiu d'energia di i lampi di sodiu d'alta pressione.

3. Prutezzione verde è di l'ambiente: i lampi di strada LED d'alta putenza ùn cuntenenu micca elementi contaminanti cum'è u piombu è u mercuriu, è ùn contaminanu micca l'ambiente.

4. Sicurezza: resistenza à l'impattu, forte resistenza à u scossa, a luce emessa da led hè in a gamma di luce visibile, senza radiazione ultravioletta (UV) è infrared (IR).Nisun filamentu è cunchiglia di vetru, nè prublema di frammentazione di lampa tradiziunale, nè dannu à u corpu umanu, nè radiazione.

5. Nisuna pressione alta, senza assorbimentu di polvera: elimina a riduzione di luminosità causata da l'innegrimentu di u paralume causatu da l'absorption d'alta pressione di polvera da i lampi di strada ordinali.

6. Nisuna temperatura alta, u paralume ùn invechjarà micca è giallu: elimina a riduzione di a luminosità è l'accortamentu di a vita causata da l'anziane è l'ingiallimentu di u paralume causatu da a cottura à alta temperatura di u paralume.

7. Nisun ritardu in l'iniziu: i LED sò à u livellu nanosegundu, è ponu ghjunghje à a luminosità normale quandu sò alimentati.Ùn ci hè bisognu di aspittà, chì elimina u prucessu di startup à longu andà di i lampi di strada tradiziunali.

8. No stroboscopic: puro travagliu DC, eliminendu a fatigue visuale causata da u stroboscopic di lampi di strada tradiziunali.

9. No bad glare: Eliminate l'abbagliamentu, a fatigue visuale è l'interferenza di vista causata da u cattivu abbagliante di i lampi elettrichi ordinarii d'alta putenza, migliurà a sicurezza di guida, è riduce l'occurrence di accidenti di trafficu.

xthctg


Tempu di post: Jul-19-2022