Cumu fà sapè chì simu prufessiunali

Avemu un famosu dittu in Cina: "A devozione hè megliu cà diligenza, ma l'ozio hè megliu cà u ghjocu".

In questu ambiente assai cumpetitivu, quandu avemu sviluppatu i clienti, dicemu chì simu assai prufessiunali in a fabricazione di lampade LED.

Questu ùn hè micca solu parlà, in fattu, facemu a listessa cosa ogni ghjornu, è sta cosa hà fattu per 13 anni.

Allora i clienti crederanu ciò chì dicemu?

Quì sottu sò qualchi foto di produzzione ogni ghjornu di a nostra fabbrica.

sxdrf (2)
sxdrf (3)
sxdrf (4)
sxdrf (5)

Ci sò centinaie di foto di fabbrica in u mo telefunu, ma ùn sò micca abbastanza per cunvince i clienti di a nostra prufessionalità.

In u prucessu di persuasione, avemu avutu à dì à u cliente chì avemu fattu a famosa marca di illuminazione LED in u so paese.

Simile à l'Avant lux di u Brasile, Blument, FELGOLUX, ADIR... Argentina Kandel, Peru's Brook, Israel's LUMITEC LIGHT... è parechje altre marche di lampade è lanterna.

sxdrf (6)

Certi sò truvati in a nostra fabbrica à traversu cumpagnii cummirciali China per aiutà à pruduce, è certi sò sviluppati da u nostru dipartimentu di cummerciu esteru.Cum'è l'OEM per questi clienti, u nostru duvere hè di lascià sperimentà e lampade più prufessiunali à u prezzu più bassu.

Ogni volta chì li parlemu di a famosa marca in u so paese, vincemu a so fiducia è pruvate à trattà cum'è un novu OEM è cuntinuemu à travaglià inseme.

Hè spiratu chì in u futuru, u dipartimentu di u cummerciu esteru di a nostra fabbrica pò sviluppà più grossisti d'alta qualità, per ch'elli ponu gode di u listessu prezzu di prima manu, qualità di prima manu è risorse di prudutti novi di prima manu cum'è i nostri clienti.

I nostri prudutti ùn sò micca solu limitati àRiflettori LED, avemu anculuci solari di giardinu, luci di strada, èluci spot.Internuluci di muru, luci di pannelli, bulbi, etc. Semu una fabbrica di sourcing one-stop chì integra tutte e lampade.Permette di sperimentà un modu rapidu è convenientu di compra.Sè vo site interessatu in a nostra fabbrica è preoccupatu di a prima cuuperazione, pudete principià cù riflettori LED.


Tempu di Post: 12-May-2022